Інжинірингова

школа

 повного дня 

МЕНЮ
АДРЕСА

school@brobots.org.ua

+38 (063) 450 88 01‬

Кловський узвіз, 8,

Київ, Україна, 01021

СОЦМЕРЕЖІ
  • White Facebook Icon
  • Белый Instagram Иконка

Конкурс

проектів

на отримання гранту на

навчання в Brobots School

  Що таке конкурс

 проектів? 

Талановита та мотивована молодь повинна мати всі можливості для власного розвитку. Саме з такою ідеєю, ми започатковуємо конкурс технічних проектів, щоб знайти найкращих, та навчити їх ще більшому. Адже переможці конкурсу будуть навчатись в інжиніринговій школі безкоштовно.

Якщо у тебе є свій винахід, корисна модель, або ж концепція, яка тягне на мільйон - швидше реєструйся!

Переможці зможуть навчатись в інжиніринговій школі безкоштовно

Допоможемо реалізувати крутий проект за допомогою нашого обладнання та майстерні

Атмосфера мейкерства в інжиніринговій школі броботс

Проекти приймаються від учнів 5-8 класів

  Які проекти

 приймаються? 

Апаратні розробки
Девайси, корисні моделі, механічні конструкції

До цієї категорії входять будь-які embeded винаходи чи розробки. Фізичні прилади, сконструйовані та запрограмовані на певний функціонал.

Допускаються девайси на Arduino, Raspberry, ESP, STM, або інші платформи, що запрограмовані на C/C++ або Python.

 Не допускаються  проекти, що створені на платформах Lego, та написані на Scratch, або в інших візуальних редакторах.

Проекти IoT 
Девайси із підключенням до мережі.

До цієї категорії входять будь-які розробки, що мають доступ в інтернет, збирають та аналізують данні через мережу. Мають дистанційне керування та моніторинг через WiFi, Bluetooth, тощо.

Допускаються девайси на Arduino, Raspberry, ESP, STM, або інші платформи, що запрограмовані на C/C++ або Python.

 Не допускаються  проекти, що створені на платформах Lego, та написані на Scratch, або в інших візуальних редакторах.

Game Dev 
Проекти зі створення ігор із технічною реалізацією

До цієї категорії входять ідеї ігор чи ігрових механік, із можливістю технічної реалізації.

Сюди підходять проекти із доповненою (AR) та віртуальною реальністю (VR), які можуть бути реалізовані у вигляді фізичних девайсів чи приладів.

Концепції ігрових механік для змагань роботів, також, допускаються до розгляду.

Програмування 
Програми, що використовують ML, та AI

Категорія незвичайного коду. Розглядаємо програми, що використовують технології машинного навчання (ML), та штучного інтелекту (AI), що потенційно можливо реалізувати для технічного використання у робототехніці на Raspberry.

Сюди підходять проекти машинного зору, розпізнавання об'єктів із самонавчанням, автономні рухомі машини, апарати, що керуються нелінійною логікою, та здатні приймати рішення з елементами AI.

Електроніка
Схемотехніка та електронні, радіо-пристрої

Якщо у тебе є розробки крутих та цікавих пристроїв на інтегральних схемах із використанням мікросхем, транзисторів, діодів радіоелементів, але вони не програмуються і не використовують мікроконтролери такі як Arduino, Raspberry, ESP, STM, - надсилай їх до цієї категорії.

  Таймінг та строки

 подання 

29 травня, середа

Оголошення про початок конкурсу в соціальних мережах.

 

Початок прийому робіт:

15 червня, субота, 11:00

Учбовий семінар з підготовки проектів для конкурсу.

Захід пройде у Creative States:

SENATOR | вулиця Московська, 32/2, Київ

Засновники Brobots School of Engineering розкажуть які проекти можна подавати і в якій стадії, як їх правильно підготувати та презентувати. Можливість задати питання.

 

Вхід вільний за попереднім записом для всіх бажаючих:

29 червня, субота, 10:00

Запрошуємо конкурсантів на тестдрайв-пітчінг свого проекту.

Захід пройде у Creative States:

SENATOR | вулиця Московська, 32/2, Київ

Учасники конкурсу пробують презентувати свої проекти, отримують фідбек від суддів.

 

Вхід вільний за попереднім записом для всіх бажаючих:

13 липня, субота, 00:00

Кінець реєстрації проектів. Початок оцінювання суддями, визначення переліку проектів для фінальної презентації.

15 липня, понеділок

Оголошення фіналістів через соцмережі:

brobots.hub

@brobots.hub

20 липня, субота, 10:00

Фінальна презентація проектів та зустріч засновників школи і викладачів з потенціальними учнями і батьками.

Захід пройде у Creative States:

SENATOR | вулиця Московська, 32/2, Київ

Вхід вільний за попереднім записом:

29 липня, понеділок

Оголошення переможців через соцмережі:

brobots.hub

@brobots.hub

  Критерії

 оцінювання 

Design

Наскільки зовнішній вигляд та інтерфейс розробки: сучасний, привабливий, зручний та зрозумілий.

Software &

Hardware

Кількість та складність алгоритмів; використання засобів та технологій: робота з мережею, з базами даних, ввід/вивід даних, логування і т.і. Якість, складність та функціональність апаратної частини розробки.

Practical &

Innovation

Корисність, можливість прикладного застосування. Інноваційність самої розробки або способу реалізації, оригінальність.

  Що потрібно

 подати? 

Посилання на архів у форматі zip. Назва архіву має бути ПРІЗВИЩЕ_ІМ’Я.zip

Архів має містити:

  • Папку «Source» із проектом програми із усіма файлами вихідного коду.

  • Папку «Presentation» із pdf документом, який містить детальний опис розробки (функції, схема, лістинг основної частини коду, інструкція по використанню, фотографії пристрою та за наявності – знімки екрану інтерфейсу).

Необхідно зробити відео, тривалістю до 5 хвилин, в якому Ви показуєте та розповідаєте про призначення розробки, як працює пристрій, що саме і як Ви робили. Відео необхідно завантажити на Youtube та надати посилання, доступ до нього має бути обмежений для перегляду лише за посиланням.

Архів з роботою:

  • слід називати ім’ям конкурсанта. Приклад: Івахін_Іван.zip

  • обов’язково заархівувати саме у “zip” формат, а не “rar” чи інший.

  • архів необхідно завантажити на онлайн сховище GoogleDrive.

  • УВАГА! Не забудьте надати доступ до архіву. Детальна інструкція тут.

  Соціальне

 партнерство 

Інформація

для спонсорів

10 000

Внесок від 10 тисяч гривень.

Офіційно оформляється як внесок в цільовий фонд.

250 000

За кожні повні 250 тисяч грн внесків ми беремо на себе зобов'язання безоплатно вчити одну дитину до 11 класу.

Це покриє тільки 40% вартості навчання, решту вартості ми беремо на себе.

Голосування

Перелік дітей для безоплатного навчання визначають благодійники шляхом голосування пропорційно їх внескам. Діти подають свої заявки у вигляді написання та захисту свого проекту та мотиваційного листа.

Навчання

Отримані гроші підуть на оплату праці викладачів, організацію додаткових місць навчання, закупку додаткового обладнання та комплектуючих.